O21

O21, onderwijsadvies in Bodegraven, staat voor samen doordacht onderwijs digitaliseren. Dé brug tussen onderwijs en ICT voor po, vo en mbo. 

Wij willen het onderwijs nóg beter maken. Dat doen we voor en met professionals, van leerkracht tot bestuurder. We maken hierbij optimaal gebruik van de kansen die ‘samen doordacht digitaliseren’ biedt.

Hier gaan we voor
O21 maakt mensen tot prioriteit; zij zijn de sleutel tot onderwijsverbetering. We helpen organisaties, teams en leerkrachten te groeien door naast hen te lopen en te verbinden. Omdat we zelf jarenlang met onze voeten in de onderwijsklei stonden, kunnen we ons als geen ander in hen verplaatsen en weten we de juiste vragen te stellen.

Onze aanpak
Bij alles wat we doen slaan we de brug tussen onderwijskundige visie, ICT en de dagelijkse praktijk. We bieden begeleiding, adviseren onafhankelijk en creëren inzicht in data en ICT-zaken. Dit doen we van klas tot bestuurskantoor. O21 brengt het onderwijs een stap verder en helpt door de bomen het bos weer te zien.

Bezoekadres: Spoorlaan 2A, 2411 ER  Bodegraven
Telefoon: 0172 601496 / 06 21213112
Website: www.O21.nu
E-mail: info@O21.nl
Directeur: Karen Paardekoper-Lim

O21

Werkbezoek Jan Paternotte (D66)

Werkbezoek Jan Paternotte (D66)

Afgelopen vrijdag bracht Kamerlid Jan Paternotte (D66) samen met OON een werkbezoek aan de Bogermanschool in Rotterdam- Zuid. Ondanks een uitdagende context heeft de school laten zien werk te maken van kansengelijkheid: binnen 3 jaar tijd scoren ze 3 punten boven het...

Nieuw jaar – nieuw lid: O21!

Nieuw jaar – nieuw lid: O21!

De beste wensen nog voor 2024! Het nieuwe jaar begint goed: we tellen nu 24 leden. Vanaf 1 januari is O21 namelijk lid van Onderwijsontwikkeling Nederland. Wij kijken ernaar uit om samen meer onderwijsvernieuwing te creëren. Meer weten over O21? O21, onderwijsadvies...

PISA 2022: Een derde van de 15-jarigen onvoldoende geletterd

PISA 2022: Een derde van de 15-jarigen onvoldoende geletterd

Vandaag zijn de alarmerende uitkomsten van het PISA 2022 Rapport bekendgemaakt. Uit het rapport blijkt dat de leesvaardigheid van Nederlandse 15-jarigen nog verder is gedaald. In 2018 gingen alle alarmbellen al af omdat een kwart van deze leerlingen onvoldoende...