Cedeo-erkenning

Cedeo is een erkenning voor klanttevredenheid. Een Cedeo- erkenning voor Onderwijsadvies betekent dat meer dan 80% van de opdrachtgevers ‘tevreden tot zeer tevreden’ is over de samenwerking met de betreffende organisatie en de geboekte resultaten. Geen enkele klant is (zeer) ontevreden. Deze externe, objectieve meting van de klanttevredenheid acht Onderwijsontwikkeling Nederland van grote waarde, omdat hiermee het oordeel van opdrachtgevers medebepalend is bij de erkenning van onderwijsadviesbureau’s.

De Cedeo-erkenning biedt een onderscheidend vermogen ten opzichte van de niet-erkende instituten. De erkenning heeft een geldigheid van 2 jaar, waarna opnieuw onderzoek plaatsvindt. Als de 80% klanttevredenheidsnorm niet gehaald is, wordt de erkenning niet onmiddellijk ingetrokken, maar is er een mogelijkheid voor hertoetsing binnen 6 tot 9 maanden. Wordt de norm dan opnieuw niet gehaald dan vervalt de Cedeo-erkenning of wordt de erkenning niet afgegeven. De organisatie kan pas na minimaal 1 jaar opnieuw een onderzoek laten uitvoeren door Cedeo. Wanneer een organisatie de Cedeo-erkenning verkrijgt, wordt het onderzoeksrapport openbaar. Het rapport blijft eigendom van Cedeo maar mag door de organisatie gebruikt worden voor promotiedoeleinden.

Vraag naar het Keurmerk Onderwijsontwikkeling

Vraag naar het Keurmerk Onderwijsontwikkeling

Het Keurmerk Onderwijsontwikkeling biedt zekerheid over de kwaliteit van een onderwijsadviesbureau. Om het Keurmerk Onderwijsontwikkeling te behalen, is een onderwijsadviesbureau onderworpen aan een externe toetsing op kwaliteit. Klik hier voor meer informatie over...

Wat doet een onderwijsadviesbureau?

Wat doet een onderwijsadviesbureau?

Wat doet een onderwijsadviesbureau nu precies? Hoe kan de lesopbrengst snel en effectief verhoogd worden? Hoe kan een school het taal- en leesonderwijs naar een hoger plan tillen? Onderwijsadviesbureaus werken dagelijks samen met leerlingen, leraren, schoolleiders en...